Datum objave: 18. studenoga 2024.
Kategorija: Naslovnica

Čitanje naglas

  1. studenog, 2024. Godine u GK Kaštel Lukšić održano je natjecanje u čitanju naglas . Čitanje je podijeljeno u dvije kategorije.

Mlađa kategorija: treći-četvrti-peti; i starija kategorija: šesti-sedmi-osmi.

Učenici su čitali sljedeća djela: 

Mlađa kategorija:

4a Marija Ivić: Dnevnik Pauline P, Sanja Polak
4b Stipe Papak: Gregov dnevnik, Jeff Kinney
4b Gabriela Orošnjak: Pet prijatelja, Enid Blyton
4b Ružica Boban: Dnevnik Paulina P, Sanja Polak
4c Ilija Gelo: Gregov dnevnik, Jeff Kinney
4c Leonarda Begonja: Čudnovate zgode šegrta Hlapića, Ivana Brlić Mažuranić

Starija kategorija:

6b Barbara Bralić: Zabranjena vrata, Zlatko Krilić
6b Klara Prkut: Nikadgrad: Kušnje Morrigan Crow, Jessica Townsend
6c Marta Nakić: Poljubit ću je uskoro, možda; Šime Storić
6c Franka Crljen: Matilda, Roald Dahl
6c Franka Ružanji: Zaljubljen do ušiju, Miro Gavran

Učenici su pokazali zavidne čitalačke vještine. Tako da je bilo veliko zadovoljstvo nazočiti takvom događaju. Članice žirija, knjižničarke Ivana i Katarina iz Gradske knjižnice Kaštela te knjižničar Jozo iz OŠ Ostrog imali su težak zadatak, jer su sva djeca čitala izvrsno. Pobjednice obiju skupina su se plasirale na županijsko natjecanje.

U mlađoj kategoriji najuspješnija je bila učenica 4.b. razreda Ružica Boban, a u starijoj učenica Klara Prkut.

Čestitamo svim sudionicima na njihovim izvanrednim čitateljskim postignućima.

Pročitajte još

KAŠTELA, GRADE MOJ

KAŠTELA, GRADE MOJ

Kreativno-likovnom radionicom u Muzeju grada Kaštela učenici 2.b razreda su iskazali kako se tradicija i prošlost čuva od zaborava. Kako su se zabavili i proveli možete vidjeti u našoj galeriji.

Kaštelanske štorije 2025.

Kaštelanske štorije 2025.

Likovno- literarni natječaj Gradske knjižnice Kaštela Kaštelanske štorije 2025. na temu Kaštela i ove je godine bio veliki izazov za učenike 4. c razreda. Proučavali su o baštini Kaštela. Nastalo je mnogo uspješnih radova. Dodjela nagrada i priznanja održana je...

Skip to content