Pristup informacijama
Pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija ostvaruje se u skladu sa Zakonom o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“, broj: 25/13, 85/15, 69/22).
Cilj Zakona je omogućiti i osigurati ostvarivanje Ustavom Republike Hrvatske zajamčenog prava na pristup informacijama, kao i na ponovnu uporabu informacija fizičkim i pravnim osobama putem otvorenosti i javnosti djelovanja tijela javne vlasti.
Pravo na pristup informacijama temelji se na načelima javnosti i slobodnog pristupa, pravodobnosti, potpunosti i točnosti informacija, načelu jednakosti, načelu raspolaganja informacijom te, sukladno članku 5. stavku 1. točki 5. Zakona „obuhvaća pravo korisnika na traženje i dobivanje informacije, kao i obvezu tijela javne vlasti da omogući pristup zatraženoj informaciji, odnosno da objavljuje informacije neovisno o postavljenom zahtjevu kada takvo objavljivanje proizlazi iz obveze određene zakonom ili drugim propisom“.
Informacija, u smislu navedenog Zakona (članak 5. stavak 1. točka 3.), predstavlja „svaki podatak koji posjeduje tijelo javne vlasti u obliku dokumenta, zapisa, dosjea, registra, neovisno o načinu na koji je prikazan (napisani, nacrtani, tiskani, snimljeni, magnetni, optički, elektronički ili neki drugi zapis), koji je tijelo izradilo samo ili u suradnji s drugim tijelima ili dobilo od druge osobe, a nastao je u okviru djelokruga ili u vezi s organizacijom i radom tijela javne vlasti“.
Ponovna uporaba informacija, u skladu s člankom 5. stavkom 1. točkom 6. Zakona „znači uporabu informacija tijela javne vlasti od strane fizičkih ili pravnih osoba, u komercijalnu ili nekomercijalnu svrhu različitu od izvorne svrhe za koju su informacije nastale, a koja se ostvaruje u okviru zakonom ili drugim propisom određenog djelokruga ili posla koji se uobičajeno smatra javnim poslom. Razmjena informacija između tijela javne vlasti radi obavljanja poslova iz njihova djelokruga ne predstavlja ponovnu uporabu“.
Zahtjev za pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija možete podnijeti:
- pisanim putem na adresu: Osnovna škola Ostrog, Put svetog Lovre 2, 21215 Kaštel Lukšić
- putem elektroničke pošte: sluzbenik_za_informiranje@os-ostrog-kastelluksic.skole.hr
- telefonom na broj: 021 227 033
- telefaksom na broj: 021 260 140
OŠ Ostrog ima pravo na naknadu stvarnih materijalnih troškova koji nastanu pružanjem informacije korisniku prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, kao i na naknadu troškova dostave tražene informacije.
Visina naknade za pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, određena je sukladno kriterijima iz članka 19. stavka 3. Zakona o pravu na pristup informacijama.
https://www.zakon.hr/z/126/Zakon-o-pravu-na-pristup-informacijama
Katalog informacija.doc
Podaci za pristup informacijama.docx
Obrazac-2-Zahtjev-za-pristup-informacijama.doc
Obrazac-3-Zahtjev-za-dopunu-ili-ispravak-informacije-1.doc
Obrazac-4-Zahtjev-za-ponovnu-uporabu-informacija-1.doc
http://www.propisi.hr/print.php?id=10996
Odluka o imenovanju sluzbenika za informiranje.pdf
GODIŠNJA IZVJEŠĆA O PROVEDBI ZAKONA O PRAVU NA PRISTUP INFORMACIJAMA
Priloženi dokumenti:
Godisnje izvjesce za 2018. godinu.pdf
Godisnje izvjesce za 2019. godinu.pdf
Godisnje izvjesce za 2020. godinu.pdf
Godisnje izvjesce za 2021. godinu.pdf
Godisnje izvjesce za 2022. godinu.pdf
Godisnje izvjesce za 2023. godinu.pdf