preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ostrog Kaštel Lukšić

 > Naslovnica
Vijesti

Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2012./2013.

Autor: Božena Ukić, 1. 6. 2012.

 

Elementi i kriteriji za upis u srednju školu

 

Iz Odluke Ministarstva izdvajamo najvažnije informacije. Ovaj tekst služi kao skraćeni uvod u kriterije i elemente za upis učenika u srednje škole u školskoj godini 2012. / 2013. te svakako preporučamo da detalje o pojedinim kriterijima, koji su za vas bitni, pročitate u samom dokumentu koji je dostupan ovdje.

 

 

 

Za početak vam donosimo što se za upis u I. razred redovitog srednjeg obrazovanja općenito vrednuje i boduje:

  • postignuti opći uspjeh u posljednja dva razreda osnovnog obrazovanja
  • za upis u gimnazijske programe vrjednuje se postignuti uspjeh u posljednja dva razreda osnovnoga obrazovanja iz Hrvatskoga jezika, Matematike i stranoga jezika i dva nastavna predmeta po izboru srednje škole od ponuđenih 5 dodatnih nastavnih predmeta: Kemija, Biologija, Fizika, Zemljopis i Povijest te za klasične gimnazije Grčki/Latinski jezik;
  • za upis u programe obrazovanja za stjecanje strukovne kvalifikacije u trajanju od najmanje četiri godine, programe obrazovanja za stjecanje strukovne kvalifikacije i programe obrazovanja vezane za obrte u trajanju od tri godine, vrednuje se postignuti uspjeh u posljednja dva razreda osnovnoga obrazovanja iz Hrvatskoga jezika, Matematike i stranoga jezika i dva nastavna predmeta po izboru srednje škole od ponuđenih 7 dodatnih nastavnih predmeta: Kemija, Biologija, Fizika, Zemljopis, Povijest, Tehnička kultura i Likovna kultura;
  • ocjena iz vladanja u posljednja dva razreda osnovnoga obrazovanja;
  • sposobnosti i darovitost;
  • uspjeh u programima s povećanim opsegom
  • uspjeh u otežanim uvjetima obrazovanja.

Nadalje, za upis se posebno vrednuju dodatne sposobnosti i darovitosti kandidata i to:

  • na osnovi provjere (ispitivanja) specifičnih sposobnosti;
  • na osnovi iznimnih rezultata u prethodnome obrazovanju u područjima važnim za izabranu vrstu programa;
  • na osnovi rezultata natjecanja učenika u znanju, vještinama i sposobnostima koja se provode u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje te rezultata međunarodnih natjecanja
  • na osnovi rezultata natjecanja školskih športskih društava za osnovne škole koja se organiziraju i izvode pod nadzorom Hrvatskoga školskog športskog saveza
  • na osnovi kategorizacije Hrvatskoga olimpijskog odbora, Hrvatskoga paraolimpijskog odbora, odnosno Hrvatskoga športskog saveza gluhih.

Detaljnije informacije o vrednovanju rezultata postignutih na sportskim natjecanjima i vrednovanju rezultata postignutih na natjecanjima znanja i vještina možete pak pročitati u Odluci gdje je točno navedeno koliko određeni uspjeh donosi bodova.

Kandidatima sa zdravstvenim teškoćama, teškoćama u učenju i problemima ponašanja i emocionalnim problemima dodaju se pak 3 boda na broj bodova koji je utvrđen tijekom postupka vrednovanja.

Kandidati s teškoćama uvjetovanim odgojnim, socijalnim, ekonomskim, kulturnim i jezičnim čimbenicima izravno se upisuju u škole pod uvjetom da pređu bodovni prag koji je škola objavila u natječaju za upis te zadovolje na ispitu sposobnosti i darovitosti u školama u kojima je to uvjet za upis.

Kandidati s teškoćama u razvoju imaju pravo izravnog upisa.

 

Informacije su preuzete iz dokumenta Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta "Odluka o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u srednje škole u školskoj godini 2011./2012.".




NOVOSTI

Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2012./2013.

Autor: Božena Ukić, 1. 6. 2012.

 

Elementi i kriteriji za upis u srednju školu

 

Iz Odluke Ministarstva izdvajamo najvažnije informacije. Ovaj tekst služi kao skraćeni uvod u kriterije i elemente za upis učenika u srednje škole u školskoj godini 2012. / 2013. te svakako preporučamo da detalje o pojedinim kriterijima, koji su za vas bitni, pročitate u samom dokumentu koji je dostupan ovdje.

 

 

 

Za početak vam donosimo što se za upis u I. razred redovitog srednjeg obrazovanja općenito vrednuje i boduje:

  • postignuti opći uspjeh u posljednja dva razreda osnovnog obrazovanja
  • za upis u gimnazijske programe vrjednuje se postignuti uspjeh u posljednja dva razreda osnovnoga obrazovanja iz Hrvatskoga jezika, Matematike i stranoga jezika i dva nastavna predmeta po izboru srednje škole od ponuđenih 5 dodatnih nastavnih predmeta: Kemija, Biologija, Fizika, Zemljopis i Povijest te za klasične gimnazije Grčki/Latinski jezik;
  • za upis u programe obrazovanja za stjecanje strukovne kvalifikacije u trajanju od najmanje četiri godine, programe obrazovanja za stjecanje strukovne kvalifikacije i programe obrazovanja vezane za obrte u trajanju od tri godine, vrednuje se postignuti uspjeh u posljednja dva razreda osnovnoga obrazovanja iz Hrvatskoga jezika, Matematike i stranoga jezika i dva nastavna predmeta po izboru srednje škole od ponuđenih 7 dodatnih nastavnih predmeta: Kemija, Biologija, Fizika, Zemljopis, Povijest, Tehnička kultura i Likovna kultura;
  • ocjena iz vladanja u posljednja dva razreda osnovnoga obrazovanja;
  • sposobnosti i darovitost;
  • uspjeh u programima s povećanim opsegom
  • uspjeh u otežanim uvjetima obrazovanja.

Nadalje, za upis se posebno vrednuju dodatne sposobnosti i darovitosti kandidata i to:

  • na osnovi provjere (ispitivanja) specifičnih sposobnosti;
  • na osnovi iznimnih rezultata u prethodnome obrazovanju u područjima važnim za izabranu vrstu programa;
  • na osnovi rezultata natjecanja učenika u znanju, vještinama i sposobnostima koja se provode u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje te rezultata međunarodnih natjecanja
  • na osnovi rezultata natjecanja školskih športskih društava za osnovne škole koja se organiziraju i izvode pod nadzorom Hrvatskoga školskog športskog saveza
  • na osnovi kategorizacije Hrvatskoga olimpijskog odbora, Hrvatskoga paraolimpijskog odbora, odnosno Hrvatskoga športskog saveza gluhih.

Detaljnije informacije o vrednovanju rezultata postignutih na sportskim natjecanjima i vrednovanju rezultata postignutih na natjecanjima znanja i vještina možete pak pročitati u Odluci gdje je točno navedeno koliko određeni uspjeh donosi bodova.

Kandidatima sa zdravstvenim teškoćama, teškoćama u učenju i problemima ponašanja i emocionalnim problemima dodaju se pak 3 boda na broj bodova koji je utvrđen tijekom postupka vrednovanja.

Kandidati s teškoćama uvjetovanim odgojnim, socijalnim, ekonomskim, kulturnim i jezičnim čimbenicima izravno se upisuju u škole pod uvjetom da pređu bodovni prag koji je škola objavila u natječaju za upis te zadovolje na ispitu sposobnosti i darovitosti u školama u kojima je to uvjet za upis.

Kandidati s teškoćama u razvoju imaju pravo izravnog upisa.

 

Informacije su preuzete iz dokumenta Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta "Odluka o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u srednje škole u školskoj godini 2011./2012.".




Novosti

Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2012./2013.

Autor: Božena Ukić, 1. 6. 2012.

 

Elementi i kriteriji za upis u srednju školu

 

Iz Odluke Ministarstva izdvajamo najvažnije informacije. Ovaj tekst služi kao skraćeni uvod u kriterije i elemente za upis učenika u srednje škole u školskoj godini 2012. / 2013. te svakako preporučamo da detalje o pojedinim kriterijima, koji su za vas bitni, pročitate u samom dokumentu koji je dostupan ovdje.

 

 

 

Za početak vam donosimo što se za upis u I. razred redovitog srednjeg obrazovanja općenito vrednuje i boduje:

  • postignuti opći uspjeh u posljednja dva razreda osnovnog obrazovanja
  • za upis u gimnazijske programe vrjednuje se postignuti uspjeh u posljednja dva razreda osnovnoga obrazovanja iz Hrvatskoga jezika, Matematike i stranoga jezika i dva nastavna predmeta po izboru srednje škole od ponuđenih 5 dodatnih nastavnih predmeta: Kemija, Biologija, Fizika, Zemljopis i Povijest te za klasične gimnazije Grčki/Latinski jezik;
  • za upis u programe obrazovanja za stjecanje strukovne kvalifikacije u trajanju od najmanje četiri godine, programe obrazovanja za stjecanje strukovne kvalifikacije i programe obrazovanja vezane za obrte u trajanju od tri godine, vrednuje se postignuti uspjeh u posljednja dva razreda osnovnoga obrazovanja iz Hrvatskoga jezika, Matematike i stranoga jezika i dva nastavna predmeta po izboru srednje škole od ponuđenih 7 dodatnih nastavnih predmeta: Kemija, Biologija, Fizika, Zemljopis, Povijest, Tehnička kultura i Likovna kultura;
  • ocjena iz vladanja u posljednja dva razreda osnovnoga obrazovanja;
  • sposobnosti i darovitost;
  • uspjeh u programima s povećanim opsegom
  • uspjeh u otežanim uvjetima obrazovanja.

Nadalje, za upis se posebno vrednuju dodatne sposobnosti i darovitosti kandidata i to:

  • na osnovi provjere (ispitivanja) specifičnih sposobnosti;
  • na osnovi iznimnih rezultata u prethodnome obrazovanju u područjima važnim za izabranu vrstu programa;
  • na osnovi rezultata natjecanja učenika u znanju, vještinama i sposobnostima koja se provode u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje te rezultata međunarodnih natjecanja
  • na osnovi rezultata natjecanja školskih športskih društava za osnovne škole koja se organiziraju i izvode pod nadzorom Hrvatskoga školskog športskog saveza
  • na osnovi kategorizacije Hrvatskoga olimpijskog odbora, Hrvatskoga paraolimpijskog odbora, odnosno Hrvatskoga športskog saveza gluhih.

Detaljnije informacije o vrednovanju rezultata postignutih na sportskim natjecanjima i vrednovanju rezultata postignutih na natjecanjima znanja i vještina možete pak pročitati u Odluci gdje je točno navedeno koliko određeni uspjeh donosi bodova.

Kandidatima sa zdravstvenim teškoćama, teškoćama u učenju i problemima ponašanja i emocionalnim problemima dodaju se pak 3 boda na broj bodova koji je utvrđen tijekom postupka vrednovanja.

Kandidati s teškoćama uvjetovanim odgojnim, socijalnim, ekonomskim, kulturnim i jezičnim čimbenicima izravno se upisuju u škole pod uvjetom da pređu bodovni prag koji je škola objavila u natječaju za upis te zadovolje na ispitu sposobnosti i darovitosti u školama u kojima je to uvjet za upis.

Kandidati s teškoćama u razvoju imaju pravo izravnog upisa.

 

Informacije su preuzete iz dokumenta Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta "Odluka o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u srednje škole u školskoj godini 2011./2012.".




Vijesti

Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2012./2013.

Autor: Božena Ukić, 1. 6. 2012.

 

Elementi i kriteriji za upis u srednju školu

 

Iz Odluke Ministarstva izdvajamo najvažnije informacije. Ovaj tekst služi kao skraćeni uvod u kriterije i elemente za upis učenika u srednje škole u školskoj godini 2012. / 2013. te svakako preporučamo da detalje o pojedinim kriterijima, koji su za vas bitni, pročitate u samom dokumentu koji je dostupan ovdje.

 

 

 

Za početak vam donosimo što se za upis u I. razred redovitog srednjeg obrazovanja općenito vrednuje i boduje:

  • postignuti opći uspjeh u posljednja dva razreda osnovnog obrazovanja
  • za upis u gimnazijske programe vrjednuje se postignuti uspjeh u posljednja dva razreda osnovnoga obrazovanja iz Hrvatskoga jezika, Matematike i stranoga jezika i dva nastavna predmeta po izboru srednje škole od ponuđenih 5 dodatnih nastavnih predmeta: Kemija, Biologija, Fizika, Zemljopis i Povijest te za klasične gimnazije Grčki/Latinski jezik;
  • za upis u programe obrazovanja za stjecanje strukovne kvalifikacije u trajanju od najmanje četiri godine, programe obrazovanja za stjecanje strukovne kvalifikacije i programe obrazovanja vezane za obrte u trajanju od tri godine, vrednuje se postignuti uspjeh u posljednja dva razreda osnovnoga obrazovanja iz Hrvatskoga jezika, Matematike i stranoga jezika i dva nastavna predmeta po izboru srednje škole od ponuđenih 7 dodatnih nastavnih predmeta: Kemija, Biologija, Fizika, Zemljopis, Povijest, Tehnička kultura i Likovna kultura;
  • ocjena iz vladanja u posljednja dva razreda osnovnoga obrazovanja;
  • sposobnosti i darovitost;
  • uspjeh u programima s povećanim opsegom
  • uspjeh u otežanim uvjetima obrazovanja.

Nadalje, za upis se posebno vrednuju dodatne sposobnosti i darovitosti kandidata i to:

  • na osnovi provjere (ispitivanja) specifičnih sposobnosti;
  • na osnovi iznimnih rezultata u prethodnome obrazovanju u područjima važnim za izabranu vrstu programa;
  • na osnovi rezultata natjecanja učenika u znanju, vještinama i sposobnostima koja se provode u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje te rezultata međunarodnih natjecanja
  • na osnovi rezultata natjecanja školskih športskih društava za osnovne škole koja se organiziraju i izvode pod nadzorom Hrvatskoga školskog športskog saveza
  • na osnovi kategorizacije Hrvatskoga olimpijskog odbora, Hrvatskoga paraolimpijskog odbora, odnosno Hrvatskoga športskog saveza gluhih.

Detaljnije informacije o vrednovanju rezultata postignutih na sportskim natjecanjima i vrednovanju rezultata postignutih na natjecanjima znanja i vještina možete pak pročitati u Odluci gdje je točno navedeno koliko određeni uspjeh donosi bodova.

Kandidatima sa zdravstvenim teškoćama, teškoćama u učenju i problemima ponašanja i emocionalnim problemima dodaju se pak 3 boda na broj bodova koji je utvrđen tijekom postupka vrednovanja.

Kandidati s teškoćama uvjetovanim odgojnim, socijalnim, ekonomskim, kulturnim i jezičnim čimbenicima izravno se upisuju u škole pod uvjetom da pređu bodovni prag koji je škola objavila u natječaju za upis te zadovolje na ispitu sposobnosti i darovitosti u školama u kojima je to uvjet za upis.

Kandidati s teškoćama u razvoju imaju pravo izravnog upisa.

 

Informacije su preuzete iz dokumenta Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta "Odluka o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u srednje škole u školskoj godini 2011./2012.".




eDnevnik

Slikovni rezultat za e dnevnik za roditelje

CMS za škole logo
Osnovna škola Ostrog Kaštel Lukšić / Put Sv. Lovre 2, HR-21215 Kaštel Lukšić / os-ostrog-kastelluksic.skole.hr / os-ostrog@os-ostrog.hr
preskoči na navigaciju